The edge of glory.

Det är sannerligen veckans låt tror jag bestämt.
Den har liksom spelats i stort sett vart man än befunnit sig den här veckan känns det som, till och med på Bodypumpen i morse!

Då kan jag väl samtidigt passa på att erkänna, ja jag är lite bitter över att inte kunna se Madonna Ullevi och fröken GaGa i Globen.
Lady GaGa såg jag visserligen 2010 så det kan jag överleva, eller jag inbillar mig det i alla fall?!
Madonna däremot, hon undviker mig!
Först att lägga konserter i Göteborg 2009 när jag jobbar i Turkiet och inte kan komma, och nu 2012 när jag jobbar på Rhodos kan jag inte heller komma.
Det känns inte helt OK alltså för hon är verkligen en av de stora artisterna som jag verkligen skulle vilja se live någon gång!


Love it, love it, love it.

Nu har jag däckat på sängen här efter en lång dag med Bodypump, dansrep, kafferep och Eurovision Non-Stop!
Låter det inte som en härlig fredag så säg?

Dags att krama kudden här nu och peppa för morgondagens Rock the Night-premiär!
Rock it, så att säga.

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0