Svårslaget.

Ni kan nog inte förstå hur skönt det känns att ha en ledig dag idag!?

Var längesen jag kände mig så slutkörd som igår kväll.
Två veckors rep och två 15-timmarsdagar med tillhörande premiärer, det var allt som behövdes för lilla mig.
Lyckades faktiskt inte somna om särskilt bra i morse så då kilade jag upp till solen på taket och däckade med en bok, Eldvittnet, istället!
Inte helt fel kan jag meddela.

Gjorde sedan ett ordentligt städ- och tvätt-ryck, så nu är det minsann rena kläder i garderoben och glänsande golv här på 304:an som gäller!
Kom precis in från en lång eftermiddagspromenad!
Att promenera i solen utan något egentligt mål, med skön musik på högsta volym i öronen och en Starbucks-frappe.....
Det är ta mig tusan svårslaget!





För att sätta lite press på mig själv och rycka upp mig vad gäller träningen startade jag promenaden med att införskaffa ett nytt kort till gymmet!
Att det första jag sedan gör är att gå till Starbucks känns ju kanske inte helt optimalt, men det är väl tanken som räknas..... Eller?!
Jag känner mig pepp på att komma igång igen i alla fall, det är nice!
Nu blir det Alcatraz och jordgubbar!
//Alfred



Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är Alcatraz grymt bra!

Men va fuskigt med jordgubbar till... de har inte jag!

Ha det bäst och showa på;)

2012-04-26 @ 17:38:55
Postat av: Alfred

Ja men det är ju så fantastiskt spännande!!!

Hoppas allt är bra med dig och familjen :)

2012-04-26 @ 23:34:18
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0