Nu är det som det skall vara.

Lite den känslan fick jag i förmiddags.
Jag och Ida gjorde ett ryck i vårt backstage i morse medan Stina och Mads var iväg till imigrationskontoret och skatteverket för att fixa massa tillstånd hit och dit?!
Eftersom jag och Ida var här förra året behöver vi tydligen inte upprepa den proceduren i år vilket är lite lyxigt ändå.....
Jag kände mig nästan som en riktig grek!

Senare på förmiddagen tog vi en välförtjänt paus, och ni vet väl alla vad en välförtjänt paus innebär här på Rhodos?!

Starbucks-dags!


Behöver jag ens nämna att personalen kände igen oss på direkten?!


Synd att klaga på livet känner jag?!

I eftermiddags drog vi igång repetitionerna med Super Stars, och nu ikväll körde vi ett fantastiskt trevligt första genomdrag på scenen så nu är jag helt slut!
Tror banne mig att jag skall försöka sova lite.
Imorgon är det MovieBox Music Collection som står på agendan!
Det är nice.

//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0