Ladda batterierna!

Blev en lite längre fix och trix-dag ute på jobbet än vad vi egentligen planerat igår.

Till slut blev vi dock klara med allt vi kunde göra och körde hem för att svira om till middag tillsammans med Miniland och Fitness/spa-teamen!
Ida och jag föreslog favoriten i gamla stan från i fjol - Romeo!
Blev en jättemysig kväll och det verkar sannerligen vara ett riktigt toppen-gäng som intagit ön, oerhört festligt!

Igår var det ju dessutom lördag och då har vi en viktig punkt på Team Deluxe veckoagenda förstår ni.


Jajamensan, ni ser helt rätt - Skumpa-lördag it is, så efter middagen igår samlades vi här på 304:an och korkade upp samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Kvalitetsmys skulle man kunna kalla det!

Eftersom det blev ganska sent i natt unnade jag mig en ordentlig sovmorgon söndagen till ära och lyckades givetvis sova bort halva dagen.....
Å andra sidan, vad gör det när man egentligen inte har något planerat?!
Solen har skinit från en klarblå himmel så det blev en långpromenad genom stan med tillhörande Starbucks-stopp innan jag passade på att vila en stund och däckade framför Alcatraz, himla bra är det!
Nu ikväll slog vi minsann på stora trumman då jag, Ida och Stina mumsade i oss årets första Pita Gyros!
Yummie!



Nu skall här bunkras upp med näsdukar.
Det är nämligen dags att kila till biografen, sätta på sig dom fräsiga brillorna och se Titanic 3D!

Snacka om en grym uppladdningsdag - imorgon kör vi!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0