Klara, färdiga, gå!

Det är aldrig försent att bättra sig, det vet jag, det är därför jag alltid väntar ett tag till.
Nu är det beach 2012 jag pratar om här förstår ni!
I morse kände jag dock att det var dags att kicka igång - på med joggingskorna och ut i vallgraven!



Kändes galet skönt efteråt kan jag tala om så nu skall jag bannemig hitta tillbaka till det där härliga tränings-flowet jag hade i höstas, då ni!
Körde en långdag ute på jobbet även idag med ljussättning av MovieBox Music Collection som avslutning!
Jag lovar, det kommer bli så festliga shower här på Rhodos i sommar!

Tror det är dags att sova här nu, lika bra att försöka snöra på sig joggingskorna även imorgon bitti kan jag känna rent spontant sådär!?
Prova, det kan bli kul!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0