Hemma på 304:an.

Där är allt som vanligt skulle jag vilja påstå.

Efter en påskafton fylld av packning och kvalitetstid med familj och släktingar var det i morse dags att resa vidare.
Nästa, Rhodos!


Bygga-torn-av-matrester-stopp på Athens flygplats.


Utsikten är sig lik, bortsett från lite moln då vill säga.

Äntligen hemma.
Känns konstigt att säga det, men det är faktiskt den känslan som dök upp först i kroppen här i värmen!
Lite märkligt, men ändå härligt skulle jag vilja säga.
Det här kommer bli toppen, det är jag övertygad om!
Har precis packat upp väskorna och installerat mig här på 304:an, nu är det bara lite mat i magen som saknas innan jag kommer däcka galet skönt på sängen!
Vi har varit ett lite trött resesällskap idag nämligen.
Å andra sidan är det kanske inte så konstigt när man kliver upp ur sängen 03.00 mitt i natten?!
Nu börjar det - säsongen 2012!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0