En vecka på Rhodos.

Ja imorgon har vi redan varit här en vecka, hej och hå vad tiden går!

Som ni säkert redan förstått har denna första vecka innehållit mest repetitioner och förberedelse inför stundande premiär och hotellöppning!
Kommande vecka ser ut ungefär likadant i schemaläggningen skulle man kunna säga för på måndag, då är det bara en vecka kvar till premiär!

Jag har dock lyckats skrapa ihop några bilder under veckan som gått.....


Guidad tur runt det enorma hotellområdet är en bra början!


Årets fräsiga kärra!


Årets maskot - Abigail!


Årets konstverk?


Mitt fina team!

Idag har vi i alla fall unnat oss en ledig dag vilket faktiskt kändes väldigt välbehövligt!
Jag passade på att ta sovmorgon vilket givetvis innebar att jag lyckades sova bort halva dagen.
Sen satte vi dock fart mot Starbucks för lite kaffe-häng innan vi åkte och inhandlade påfyllning till våra kylskåp!
Därefter däckade jag ganska bra på sängen kan jag tala om.
Tog mig dock i kragen framåt kvällen och gav mig ut på en långpromenad innan Mads bjöd på tre-rätters middag 302:an nu ikväll!
Snacka om lyx.

Imorgon är det dags att rocka loss igen!
//Alfred






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0