En premiärvecka senare.....

Ja men visst förstår ni!

Premiär-veckan är avklarad och vilken final vi fick på den i lördags med Rock the Night-premiären!
Har nog ta mig tusan aldrig haft så kul på scen som jag hade i lördags.
Vem kunde tro det, Alfred tycka om en rock-show, vad hände?!



Detta firades med en helnatts-invigning av kära bargatan!
Vilken kväll säger jag bara.
Om jag säger att solen hade börjat gå upp så fint över havet innan man somnade i söndags morse kan ni kanske lista ut att det var ett gäng slagna hjältar som däckade nere på Tsambika-stranden igår!?

Det blev en helmysig ledig dag med strandhäng, pita Gyros, en bra bok och avslutningsvis Alcatraz och Revenge-kväll!
Det är liksom synd att klaga på livet kan jag känna.


Nu skall jag unna mig en dusch innan det är dags att åka till jobbet här tänkte jag!
Ikväll är det dags för Super Stars.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0