Det är mycket nu.

Eller?!

När jag vaknade i morse möttes jag, precis som resten av landet, av en väldans massa snö.
Vad hände där känner jag spontant?!
Bestämde mig snabbt för att somna om ett par timmar och vips så var snön borta, eller jag det var kanske snarare lugnet före stormen satte fart på allvar.
Hur mycket snö skall det komma egentligen?

Tanken att på söndag flyga mot strålande sol och 18 grader känns ganska härlig ändå.
Klippt mig har jag gjort också.
Eller ja, klippt av mig håret kanske passar bättre?
Välj själv, men jag och kusin Katrin, vi hissar!
I eftermiddag har det minsann varit fullt hus här i Vinninga med mammas bröder och tillhörande småkusiner fikabesök!
Himla mysigt, och bäst av allt är att allihopa kommer ner till Rhodos i augusti lagom till min födelsedag!
Det kommer bli toppen känner jag!



Ni har väl inte glömt att gå in och gilla min officiella Facebook-sida?
Där har du nämligen möjlighet att få höra ett exklusivt smakprov av min kommande singel - "Den jag är"
Gilla, och sprid till alla ni känner tycker jag!

Nu behöver mamma tydligen hjälp i köket här.
Det räcker uppenbarligen inte att jag hjälpte till med morotskakan i förmiddags?!
Packa borde jag göra också!?
Herre gud, det är mycket nu.

//Alfred


Kommentarer
Postat av: Katrin

Det blev ju riktigt bra... Det visste jag ju iofs, men alltid kul att se när det är stylat o klart. ;)

2012-04-06 @ 23:58:27
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0