Tre små apor hoppade i sängen.

Riktigt så festligt är det dock inte, men nybäddad säng har jag i alla fall!
Himla mysigt!

Blev en frukost/tennis-vända på jobbet tillsammans med Ida i förmiddags!
Tennisen blir bara roligare och roligare.....beror det på att man blir bättre för varje gång kanske?!
Hur som helst så cyklade jag tillbaka hem igen för att ägna lite kvalitetstid åt vår tvättmaskin uppe på vinden!
Två maskiner blev det, och jag känner mig sjukt duktig.

Här har ni förresten en tjej som lyckas ta det där med att hoppa i sängen till nya nivåer!
Skrattar lika mycket varje gång!

Skadeglädje är väl den enda sanna glädjen?
Eller?

Nu är det dags att packa ihop väskan och bege sig ut mot jobbet tror jag bestämt!
After Beach, björnarnas Cirkus och SuperStars står på agendan.
Torsdagar brukar vara himla poppiga, så jag hoppas det fortsätter så även nu i september!?

Ja men visst, 1:a september är precis vad det är idag.
52 dagar kvar.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0