Tillbaks i skolbänken!

Det är lite så det känns faktiskt!
Unnade mig en ordentlig sovmorgon i morse innan jag dök ned i dykboken.
Humor ja!
Sen var det dags att åka till jobbet och ha Ministars-rep innan jag och Ida tiggde kaffe på hennes föräldrars balkong.
Oj så mysigt det var, nästan som att själv vara på semester en stund!?

Ikväll brände fröken Andersson dessutom av självaste La Voix som pop-up!
Ni som inte var där, ni missade något kan jag meddela.....men vem vet, har ni tur så kanske det dyker upp en liten film så småningom?






Dyka är roligt!

Tror nog det är bäst att fortsätta plöja sig igenom teoriboken för jag har minsann några kapitel kvar som skall vara klara till fredagens äventyr!
Hoppas att min inlärningspåse är lika lätt att fylla på som förut, även om den blivit lite rostig så här på ålderns kant?!
Ahh skit också, jag måste ju se ett avsnitt av Alias först.....eller efter?
Kan ju inte gå ett helt dygn utan ett enda avsnitt, då skulle jag må lite dåligt tror jag nästan?!
Sova, det är väl ändå överskattat?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0