Tänkte inte riktigt på det.

Lite så kanske man skall sammanfatta min hjärnas verksamhet när jag bokade tvättid till i morse kl 9-11!?

Hjälp vad trött jag var när klockan ringde!
Hur tänkte jag där?
Jag tvingade mig i alla fall upp till slut och somnade om medan maskin nummer ett rullade runt där uppe på vinden men sen var det slut på friden så att säga.....
Min kropp ville liksom inte sova mer så istället fick jag snällt äta frukost och hänga upp första maskinen samtidigt som maskin två rullade runt!?
Nästan längesen jag kände mig så här duktig ändå!



Nu ska jag ta och sticka iväg till gymmet här tänkte jag för att samla lite mer duktighetspoäng!
Jag är inte trött, jag är inte trött.....

Just det, Captain America såg vi ju igår!
Det kan ha varit så att jag råkade skrika "ÄT MIG!" några gånger för mycket.....
I övrigt en helt ok klassisk Hollywood-pang-pang-film-som-Alfred-brukar-tycka-om!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0