Shape up!

Det är precis vad appen som Sofia lurat på mig heter.

Fröken Brink har bestämt sig för att ta tjuren i hornen på allvar vad gäller vårt konstanta uppdrag att lyckas bli riktiga superfittor!
Hon har redan varit igång i en hel vecka, jag hoppade på tåget igår.
Nu får vi se vart jag hamnar.....

Det hela handlar egentligen om att räkna kalorier, mat ger plus och träning ger minus och så vidare!
Inte jättesexigt, men desto sexigare blir jag sen kan jag tänka?!
Nu är ju inte mitt huvudsakliga mål att gå ner i vikt skall ni veta, jag vill bara slimma till det lite så att säga och bli lite mer musklig.....
Det känns som att det här kan vara ett verktyg värt att testa i alla fall, och hittills har det ju gått bra!
Captain America får passa sig, här kommer Captain Rhodes a´la 2007 kalorier om dagen.....eller?



Dags för lite Alias och nanna kudden känner jag spontant här nu faktiskt!
Imorgon blir det stranden.
//Alfred








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0