Royal Scrat!

Nu händer det grejer här på 304:an förstår ni!

Jag har fått tillökning!

Säg hej till Royal Scrat!


Är han inte söt så säg?!


Klaas och Jean-Jaques är helt överlyckliga nu när de har fått sällskap kan jag meddela!

Nästan att vi skulle krypa ned och kolla på Ice Age här nu, bara för att?!
Idag blev det en vända till Kiwi Beach tillsammans med Roggan och Ida!
Nu är morotsoljan framme och det är dags för slutspurt vad gäller brännan.
Måste ju försöka behålla så mycket färg som möjligt känner jag spontant?!
Vi får se hur det blir med den saken, kaloriräkningen går ju faktiskt i första hand.....


Ser ni min lilla tatuering?
Bengt heter han.
Kreativiteten flödar sannerligen när man får en minut eller tre till övers.

Nu har Roggan sett alla fem shower och utsett ABBA - Reloaded till veckans bästa!
Det är alltid lika spännande att höra svaret på den frågan för alla tycker verkligen så sjukt olika.
Greatest Hits, Eurovision, Superstars, ABBA eller 90´s?!

Dags att släcka ned för idag, imorgon måste jag nämligen ut och springa före dagen drar igång på allvar!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0