Premiär som kommer leda till.....

.....brutal träningsvärk!
Känns det som just nu i alla fall.

Ida lyckades övertala mig att hänga med på spinning för första gången i mitt liv idag!
Och som jag cyklade och svettades. Herre jävlar!?
När passet var slut var det dags för ett halvtimmes mag-pass.
Jag som ändå känt mig ganska stark på sistone gick typ in i väggen på en gång.
Det känns oerhört stabilt, eller?!
Huvudsaken är ju i alla fall att man har roligt, och det hade jag...trots att jag var oerhört skeptisk till en början!
Vem vet, fröken Andersson kanske lyckas övertala mig fler gånger!
Igår hade vi för övrigt en himla mysig dag!
Frukost ute på jobbet och sen spelade vi en tennismatch!
(Givetvis vann jag - 6-3, 6-2)
Efter lunch var det sen dags att åka mot flygplatsen och hämta hem fina underbara fröken Brink!



Efter ett besök på Starren åkte jag hem för att ta tag i operation storstädning!
Nu har jag minsann ordning och reda här på 304:an. Det ni!
En liten söndagsmiddag på Romeo avslutade sedan kvällen innan jag däckade på sängen med ett Alias-marathon!
Alltså, det är så bra!

Dags att jobba lite tror jag!?
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0