Open Water Diver Olsson!

Oh yeah, oh yeah!!!

Det känns som att det här har varit årets längsta dag faktiskt.
Började med att jag inte kunde somna efter mitt sedvanliga Alias-avsnitt igår kväll, så redan då kändes det att det skulle bli tufft.
Att sedan tvinga sig upp i soluppgången vid 07.30 kändes inte riktigt helt optimalt, men vad gjorde det när jag och Linnéa 9 timmar senare lämnade båten som Open Water Divers!
Dessutom verkar mina gamla pluggarskills sitta kvar så smått, jag lyckades nämligen casha in 96% på Final Examination.
Lite stolt måste man väl få vara kan jag känna?!


ChaRMiG_kiLLe89

Direkt från båten satte vi sedan fart mot jobbet och avverkade After Beach, björnarnas Olympiad och Greatest Hits Edition!
Nu är jag så trött att jag ser lite dubbelt här tror jag.
Lite sömn på det här tack!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0