Mjauuuuu!

Här har ni mig!

Nu ska ni minsann få höra hur duktig jag var i morse för det är knappt att jag tror på mig själv när jag säger det!
09.10 i morse inledde jag och Ida denna fredag med en timmes Bodypump!
Tror det får bli många repriser på det för satan i gatan vad nice det var.
Man kunde ju inte bli annat än klarvaken och förhoppningsvis starkare på samma gång så att säga.
Dagen blir ju dessutom så mycket längre så jag passade på att tvätta lite smutstvätt som man samlar på sig så lätt så här års.....eller ja, ni fattar?!
Sen drog jag ner till stan och körde en heldag med lunch, shopping, promenad och kaffehinkande tillsammans med fabulösa RoyalRoger!
Det är så trevligt så att.


Skypat med mamma har jag gjort idag också minsann!

Även fast jag mest glidit runt på stan i mina solglasögon så känns det som att jag haft en sjukt effektiv dag!
Undrar just om det kan vara den där Bodypumpen för i så fall måste jag göra det varje dag.
Att känna sig effektiv är väldigt trevligt måste jag faktiskt säga!
Imorgon tänkte jag presentera en liten ny vän till mig för er här på bloggen, här kommer en ledtråd.....

Nu blir det till att sova så det står härliga till.
Det har varit en lång dag och jag börjar bli en gammal man!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0