Mer än tre fjärdedelar.....

Så var ytterligare en arbetsvecka till ända.
Kändes faktiskt fantastiskt bra att sjunga under 90´s nu ikväll, den känslan får gärna hålla i sig för alltid!

Tänk vad tiden går.
När jag kom hit till Rhodos hade jag en säsong på 203 dagar framför mig.....nu är det 50 av dom kvar!
Uttrycket "tiden går fort när man har roligt" nådde just nya dimensioner!?
Är det inte galet så säg?!



Imorgon är det ledigt och det blir fullt av aktiviteter som.....
- Äta frukost
- Spela tennis
- Hämta Sofia på flygplatsen
- Dricka kaffe på Starbucks
- Städa och dammsuga, eller?!
Och så ska det ju givetvis ätas lite lunch och middag på det också tänker jag!?



Har ni förresten hört att Mia Skäringer kommer att vara med som manusförfattare till de nya säsongerna av Solsidan?!
Det kan ju liksom inte bli annat än succé känner jag. Ge mig, ge mig, ge mig!

Tills dess får jag snällt nöja mig med Alias, åhh vad bra det är!!!!!
Jag blir ju bara så sugen på att bli CIA-agent när jag tittar på det!?
Hur blir man det, någon som vet?
//Alfred


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej på dig :)

Det skulle bli lite roligare om du svarade på dina kommentarer, i alla fall från förra månaden!!!

KRAM <333

2011-09-04 @ 09:49:27
Postat av: Alfred

Hej hej!!!

Men oj jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Jag har haft lite för dålig koll på uppdateringar av kommentarer, men jag lovar att bättra mig :)

Kramar//Alfred

2011-09-04 @ 19:57:19
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0