Lekledare Olsson.

Ja men visst förstår ni, jag har en ny punkt på mitt CV!

Den här veckan har vi nämligen en stor konferensgrupp på hotellet, så istället för att vara hellediga denna onsdag har vi minsann agerat lekledare!
Femkamp stod på gruppens agenda och himla festligt blev det.
Som tävlingsmänniska är det ju lite tråkigt att inte vara med i matchen, men det var bara att bita ihop!
På min station skulle sju personer i vardera lag memorera ordningen på en kortlek tillsammans och sedan rabbla upp den från kort nummer 1 till 52, givetvis med både rätt symbol och siffra för att få poäng.
Lite lagom svårt sådär skulle jag vilja påstå, och bästa laget fick faktiskt ihop 37 pinnar så det var minsann inte dåligt eftersom de bara fick se korten i en minut.

Här skulle det egentligen varit en fin bild på mig själv, men tydligen vill inte uppladdningsfunktionen fungera som den skall så ni får hålla till godo och jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

För att missa så lite soltid som möjligt åkte vi ut till jobbet redan till frukost och fortsatte sedan sova på stranden i väntan på lunchen och eftermiddagens femkamp!
Inte så illa om du frågar mig.
Väl hemma snörade jag på mig mina fräsiga löparskor och satte fart ut i den tidiga solnedgången!
Att springa längs med vattnet i solnedgången och Genom Allt på högsta volym i lurarna.....
Det är svårslaget. Amen.

Har precis svept i mig en proteindrink här men insåg just att jag fortfarande har drygt 1000 kalorier kvar att trycka i mig idag och just nu är jag inte ens hungrig.
Hur ska det här gå?!

Börjar med att köra Idas syster Stina till flygplatsen i alla fall så får vi se sen!
Nu är det minsann bara 39 dagar kvar av Rhodos 2011.....
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0