Jag hade rätt.

Träningsvärk i magen är bara förnamnet till vad jag hade både igår och dessutom har idag!

Tänkte egentligen att jag skulle hängt med Ida till gymmet även igår för ett pass Bodypump.
Min kropp ville dock annat, så istället för att snooza 5 minuter somnade jag om i 2 timmar och vaknade lagom till avresedags mot jobbet!?
Himla smidigt!

Ministars-repet gick i alla fall som på räls, i vanlig ordning, och efteråt smakade en liten kaffe på Starren alldeles fantastiskt!
Är det inte en märklig och orättvis värld vi lever i?!



Idag hittade vi minsann en ny strand-pärla på vägen mot Faliraki!



Jag, Sofia och Ida hade så trevligt så att!
Kristallklart vatten, strålande sol, bra mat, mysiga lounge-soffor och puffar.....
Det är fandme hygglig her på Rhodos!

Nu ska jag ge mig ut och springa ett marathon eller två så jag kan svulla popcorn så det står härliga till på bion ikväll!
Captain America har jag bestämt att vi ska se.....

Just det, springa var det ja!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0