Internet-strejk.

Lite så skulle man kunna kalla det som pågår här just nu.

Sedan i måndags ligger nämligen internet nere i hela vår stadsdel.
Himla smidigt kan jag känna.
Och bäst av allt, ingen vet när det kommer tillbaka heller?!
Heja Grekland!

Så nu vet ni varför jag har varit borta så länge, för visst har ni väl saknat mig?
Teambild från söndagens tillställning, är vi inte fina så säg?

Vad har hänt sen sist då?
Jo det ska jag tala om för er.
Mycket riktigt så hade jag träningsvärk i magen i tisdags, men det krävs mer för att stoppa en Olsson så därför blev det ett poppigt Bodypump-pass före jobbkvällen tog vid!
Det här med att instruktörerna lägger in GaGa och Pink-låtar i passen känns fantastiskt trevligt!

En bra sak som den här internetlösheten dock fört med sig är att jag lyckats vända tillbaka på dygnet.
Därmed var jag inte speciellt trött när klockan ringde 09.00 igår morse och det var dags att sticka ut för en löprunda, innan vi åkte och fläkte upp oss nere på stranden hela dagen lång!
Denna onsdag var vi dock inte helt lediga, för precis som i söndags gjorde vi ett litet extra-gig för konferensen på hotellet som igår hade gala-middag.

Till sist måste jag ju faktiskt skryta lite om hur duktig jag varit som storstädat min lägenhet och tvättat igenom typ hela min garderob.....
Man får ju passa på när internet ändå inte fungerar kände jag spontant, plus att jag nu dessutom preppat ganska bra inför slutstädningen om si sådär tre och en halv vecka!


Roggan och jag efter middagen i söndags kväll!

Nu sitter jag och Ida med våra datorer och ser sådär lagom nördiga ut här på Starbucks!
Eftersom jag lyckades spränga ytterligare ett par hörlurar när jag var ute och sprang i förra veckan har jag nu investerat i ett par nya.
Tinnitus?
Vi får väl se hur länge dom håller, men det är ju så tråkigt att inte ha musiken på högsta volym när man är ute och springer.....
Med bra musik på hög volym i öronen vågar jag nästan påstå att jag skulle kunna springa hur länge som helst!
Nu överdriver jag lite i och för sig, men det blir ju roligare för er att läsa då känner jag?!
Mitt mål att springa ett marathon före jag fyller 30 kvarstår dock!
Nu ska jag minsann kila iväg till frisören här och göra mig lite torsdagsfin!
Woop, woop!
Med tanke på att det är fredagsfika på agendan imorgon så återkommer jag då, om inte nätet har ändrat status där hemma under kvällen så att säga.....
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0