I en värld full av liv.....

Det är fredag!!!!!

Fredag här på Rhodos, vet ni vad det betyder?
Det är fredagsfika på schemat minsann!
Att jag dessutom lyckades ta mig till gymmet efter min sovmorgon nu i förmiddags gör att jag känner mig extra förtjänt av att fläka upp mig i Starre-soffan!
Nu jävlar ska här tränas!

Gårdagens pop-up!



Bäst att sätta på sig lite kläder och kila iväg här nu känner jag!
Berättade jag förresten att Sofia kommer tillbaka på söndag!
Himla mycket hurra på det, och nästan att man borde fira lite känner jag spontant.....
Lägg då till att Felicia kommer ner igen den 9 oktober så har jag ytterligare en anledning till att fira!?
Det får helt enkelt bli fredagsfika MED sötebröd idag!
Saknar Viveka Andebratt varenda gång jag säger sötebröd...ge mig en tredje säsong av Mia och Klara!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0