Här var det livat!

Det skulle man lugnt kunna säga.

Måndag och ny vecka, det är precis vad det är idag!
Gårdagens äventyr blev Kiwi Beach tillsammans med Roggan och Fia!
Framåt eftermiddagen var det dags att röra sig hemåt för runt 18-tiden skulle vi i Showteam nämligen sjunga lite på ett nyanlänt konferenssällskaps välkomstmingel.....
Minglet var nere i amfiteatern ute på hotellet så det blev faktiskt riktigt mysigt måste jag säga!
Efteråt var jag dock så hungrig att jag skulle kunnat äta upp en hel familj.
Vilken tur då att vi har vårt älskade Romeo inne i Gamla Stan!
Söndagsmiddag med touch av Royal så att säga.


Oj vad vi är mysiga, hejja kalorifittorna!

Det bästa av allt igår var att både jag och Fia hade hur många kalorier som helst kvar att äta på kvällen, mums!
Med fullproppade magar var det sedan framåt natten dags att köra Roggan till flygplatsen.
Alltid tråkigt att säga hej då, men gud vilken fräsig vecka vi har haft!
Känns som att Rhodos behövde lite Royal touch skulle man kunna säga.
Däckade totalt igår när jag kom hem från flygplatsen och vaknade lagom till dagens spinning och ABS-pass!
Ida verkar sannerligen lyckats med att få mig tycka om klassträning som jag annars brukar vara så skeptisk till.....
Men med tanke på hur mycket träningsvärk jag kommer ha i magen imorgon så borde jag kanske gå på ABS-pass varje dag?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0