En helt vanlig måndag.

Det är precis vad man skulle kunna säga om denna dag. En helt vanlig måndag.

Började med att åka till Carrefour för att storhandla!
Jag och dom grekiska hemmafruarna är så tighta nu så att.
Känns som att det är bäst att ha lite kalorier tillgängligt i kylskåpet nu när första vägningen närmar sig.
På onsdag har jag nämligen kört en vecka med den här lilla appen, så då blir det upp till bevis!?



Efter att jag stekt en väldans massa kyckling (bra att ha färdig i kylen tänkte jag) var det sedan dags att hoppa i träningskläderna och sätta fart mot gymmet.
Känns i kroppen som att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Mysigt!

När träningen var avslutad rullade allting liksom på precis som vanligt, inget konstigt alls.
Vi hade After Beach, björnarna hade Olympiad och sen brände vi av Greatest Hits Edition som lite topping skulle man kunna säga.
Ja men visst ja, Idas mammi och pappi anlände till grekiskt territorium under gårdagen så den här veckan har vi minsann VIP-gäster i publiken och det är ju himla trevligt kan jag känna lite spontant!
Om man skulle ta och kolla lite på Alias nu då före John Blund kommer och fångar mig?!
//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0