Don´t go breaking my heart!

Idag är det ingen vanlig dag för idag har jag käkat lunch med Royal Roger nere på stan!
Min fina vän Roger tog nämligen en spontan sista-minuten-tripp och kom ned till Rhodos igår natt.
Himla trevligt känner jag, så nu blir det skvaller, kvalitetstid och till att spåna framtidsidéer en hel vecka framöver!
Galet festligt och inspirerande!

Och nu är den dessutom här.....
Agnes nya singel!
Som jag har väntat.....

Det här känns frescht, det är nice!
Hejja Agnes!

Nu är jag sådär trött som igår kväll igen, kändes nästan omöjligt att ta sig upp ur sängen i morse.
Hoppas på en bättring till imorgon, för då blir det en heldag nere på Kiwi Beach!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0