Born to make you happy.

Det är senaste entrén a´la Gulletussan.
Men det återkommer vi till om en liten stund.....

Idag har det ju för tusan varit söndag!
Jajamensan, även här i Grekland.
10-årsdag för 11-september-attackerna har det också varit minsann.
Tänk vad mycket som hänt sen dess!?

Vi firade vår lediga dag med att åka till "september-stranden", som numera är omdöpt till Kiwi Beach!
Låter det inte fräckt så säg?
Där fläkte vi, alltså jag, Sofia, Ida, Linnea och Idas syster Stina, upp oss på varsin solstol fram tills mat- och sovklockan slog lunch!
Hur ser det ut på kalorikontot?!


Men hallå, jag får ju äta massa mer.....Ge mig efterrätt!!!!!


Halli hallå!


Ida med hennes framtida man i bakgrunden?!

Oj vilket fynd vi gjorde när vi hittade Kiwi Beach i onsdags.
Det är lite det nya svarta kan jag känna rent spontant!
Efter lite strandtennis och solstolssömn var det dags att åka hem för att snöra på sig skorna och sticka ut på en springtur i eftermiddagssolen!
Det går bra nu.

Nu ikväll har jag och Sofia belägrat oss i soffan här uppe på 304:an med Pita Gyros, Cola Zero, SVT Play och Mia Skäringer!

Oj så fantastiskt bra föreställningen var!
Sjukt tråkigt att hon blev sjukskriven precis före vi skulle gått och sett henne live förra vintern.
Har ni inte sett detta ännu så tycker jag att ni skall göra det omgående.....
Och om du ändå är igång, varför inte ta en liten titt på Mia och Klara!?

Nu är det dags för Alias och sängen.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0