35 dagar kvar.....

5 veckor kvar, 35 dagar kvar, 25 showkvällar kvar.....

Idag blev det BBQ-solning med oljan i högsta hugg på stranden inne i stan och satan vad det tog!
Jag och Sofia känner lite att vi vägrar vara bleka när vi kommer hem.
Vi passade givetvis på att ta en liten After Beach-kaffe Starbucks på vägen hem i eftermiddags.
Det är ta mig tusan livskvalitet det!

Väl hemma snörade jag på mig mina löpardojjor och stack ut på min vanliga runda.
Testade att öka farten idag så nu känns det som att det är dags att förlänga både tid och sträcka till nästa gång.
Det är sjukt härligt när man känner resultat i kroppen!
Nu ikväll har vi dessutom gjort något helt wild and crazy!
Vi har nämligen inte ätit söndagsmiddag Romeo!?
Istället utforskade vi en av restaurangerna som ligger alldeles runt knuten, Viamare tror jag bestämt att den hette.
Det var minsann ett bra val för maten kittlade minsann dödsskönt i kistan som Baloo skulle sagt!

Mörkret har lagt sig över Rhodos och nu sitter jag här på min kammare med min dykteori-bok och diverse dyktabeller som en riktig mönsterelev!
Imorgon är det ju upp till bevis, Open Water Diver eller inte?!
Satan också, jag måste gå upp och hämta tvätten.
Snacka om att ha problem alltså!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0