Vendredi matin de la plus haute qualité!

Fredagsmorgon av högsta kvalité!

Det är precis vad Vinninga bjudit på idag.
Jag vaknade, tittade ut genom fönstret och ögonen möttes av träd som stod på sne i blåsten och en grå himmel.
Suget efter att ge sig ut och springa försvann ganska fort!
Tog med mig täcket ut till soffan och däckade framför TV:n innan jag hämtade frukost och hittade en DVD-film som det stod Hairspray på!
Sjukt fördelaktigt!

Som ni säkert redan vet har jag sedan länge tappat räkningen på hur många gånger jag sett den här filmen, men jag blir på så bra humör varje gång att jag liksom inte kan få nog!?
Det där med att Melodifestivalen är min stora dröm som artist kanske byts ut till att vara med i musikalen Hairspray en vacker dag.....Who knows?!

Nu borde mamma komma hem från jobbet här snart tror jag bestämt och då vankas det lunch!
Det är mycket nu alltså, får akta mig så att jag inte blir utbränd.....eller?!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0