Vallgraven runt.

Det här med "Vallgraven runt" är en oerhört bra start på dagen skall jag få be att tala om!
Har gått upp strax efter 08.00 varje dag den här veckan för att hinna träna innan dagarna tar fart på riktigt.
Inte konstigt att jag somnat ganska skönt på stranden de senaste eftermiddagarna kanske?!
Dagarna blir i alla fall väldigt långa och det måste ju vara fördelaktigt känner jag!?

Sist jag var ute och sprang testade jag nämligen att springa i vallgraven som går runt Gamla Stan och det har sannerligen blivit en ny favorit!
Det är helt tomt och stilla så här dags på morgonen, bortsett från mig och mina hörlurar då givetvis.
Känns oerhört fördelaktigt att inte behöva springa bara på asfalt dessutom.
Vallgraven runt t.o.r 2012, någon?!

Bäst att slänga på sig badshortsen för snart kommer Lindewalds och då bär det av mot solstolen!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0