Tre showkvällar kvar.....

Yes, nu går tiden ännu fortare än vanligt känns det som.

Igår kväll brände vi av GHE och ikväll var det dags för en av mina absoluta favoriter, Eurovision Non-Stop!, att framföras för sista gången 2011.
Det börjar kännas lite konstigt faktiskt, på söndag står man på svensk mark igen!?



Traskade iväg till gymmet och skaffade lite muskler i morse innan jag fick ett tokryck här hemma på 304:an och startade min flyttstädning.....
Det där med framförhållning är ju inte min starka sida som ni kanske redan vet, men plötsligt händer det ju!?
Balkongmöblerna är intagna och rengjorda, lådor är rensade och resväskan är än så länge fylld med två tröjor.
Kände mig fantastiskt duktig och tänker fortsätta på samma spår resten av veckan, så jag slipper stressa sönder mig i sista minuten?!
Prova, det kan bli kul så att säga.



Nu, sova!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0