Tillbaka framför speglarna.

Efter en himla mysig söndagsmiddag på Romeo tillsammans med Fillan och hennes pappa igår kväll tänkte jag passa på att försöka sova tidigt, det gick väl sådär skulle man kunna säga?!
Vet inte i hur många timmar jag bara låg och vred mig fram och tillbaka.....
Visst är det sjukt sånt där, för det enda man kan tänka på är ju att man måste somna NU.....
Då blir det ju inte precis lättare!?
Ett par timmars sömn samlade jag nog på mig till slut i alla fall innan Tracy brast ut i sång och väckte mig.
Lyckades med konststycket att vakna med både yrsel och huvudvärk, vad är det som händer?!



Åkte ut till jobbet redan vid 10-tiden i förmiddags för att käka frukost innan vi drog igång en repdag tillsammans med Martin som tar över efter Peter från och med imorgon tisdag!
Det blev många svettiga timmar i fitness-salen måste jag säga, men oj så effektiva vi var och oj så bra det gick!
Känns som att de här sista två veckorna kommer gå galant, och framför allt är det skönt att repa igenom så mycket som möjligt nu på en gång.....

Den sannerligen längsta arbetsdagen på väldigt väldigt länge avslutades sedan med Greatest Hits Edition!
2011 års sista show med originalmedlemmarna av Team Kvallithéa så att säga.
Himla konstigt?!
Nu ska jag se till att somna på momangen, och imorgon tänkte jag vakna både pigg och på helt rätt sida!
Inte illa va?
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0