Tant que je vis.

Känner att jag behöver öva på mina franskakunskaper nu inför Paris-resan så nu blir det franska rubriker på mina blogginlägg förstår ni.....

Så länge jag lever - Tant que je vis

Denna dagen har i stort sett varit identisk med gårdagen bortsett från att jag inte hunnit med någon träning.
Klockan ringde när det var dags att starta tvättmaskinen, det är ju så förbannat tråkigt?!
Tänkte passa på att springa under tiden men då skulle givetvis min Spotify börja krångla så då blev jag bitter och tog tag i städningen av lägenheten istället!
Nu är det minsann inte mycket kvar i städväg om man bortser från dammsugning och toalettstädning men det tänkte jag pricka av imorgon, efter ett träningspass!

Nu efter jobbet ikväll har jag fastnat framför Carolas jubileumsshow på Cirkus från 2003.

Alltså det är så bra att jag knappt vet vart jag skall ta vägen.
Carola är ju verkligen min första stora idol, Fångad av en stormvind var den första låten jag lärde mig där hemma framför TV:n i Vinninga som liten tvååring.....
Det var tider minsann!
Nu måste jag sova så jag lyckas ta mig upp ur sängen i tid imorgon bitti!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0