Kanelbullens dag, yeah right!?

Idag känner jag mig mer som mig själv igen och det är himla skönt!

För första gången på riktigt länge sov jag faktiskt ända tills klockan ringde klockan 11 i förmiddags och det var dags för Bodypump!
Motivationen är kanske inte på topp när man är halvt nyvaken, men å andra sidan är man jäkligt pepp när man väl kickat igång passet.

Hur går det då med kaloriräkningen kanske ni undrar?!
Min plan var ju att gå från 84,6 kg ner till 80 kg under en fyra-veckors-period.
När det var dags för fyra-veckors-vägningen tidigare idag stannade vågen dock på 81,5 kg.
Inte helt enligt planen, men det känns som att -3,1 kg på fyra veckor är ganska bra jobbat ändå får jag väl lov att säga?!
Med tanke på att jag styrketränar och muskler väger mer än fett så är det kanske inte så konstigt att kilona inte bara springer bort, vilket i och för sig är bra för någon klenis tänker jag då verkligen inte bli!
Det är bara att jobba på helt enkelt, och jag känner i alla fall att jag kommer i bättre form hela tiden. Mycket bra!

Idag var det ju minsann kanelbullens dag till råga på allt.
Gissa om jag suktade efter bullarna på Starbucks efter Ministars-repet.....
Med tanke på dagens kalorikonto var det dock bara till att stå emot, och det gjorde jag!
Bara kaffe är också himla trevligt!
Ikväll började dessutom sista showvarvet med Peter!
Han ska vidare till Thailand för att jobba vintersäsong så från och med nästa tisdag består Team Kvallithéa av Alfred, Ida, Linnéa och Martin!
Det är väl typ senaste nytt här från Rhodos känner jag.....
Tror det får bli Alias och sängen här nu för imorgon hoppas jag på strålande sol och en heldag på stranden!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0