Ohh si bénéfique!

Var så trött när jag vaknade i morse att jag lyckades snooza i nästan en hel timme innan jag tvingade mig ur sängen.
Att det skall vara så svårt ibland, märkligt?!
En snabbfrukost senare så var jag i alla fall tillbaka på gymmet precis enligt planen!
För att vara garanterade en fredagsfika med sötebröd även denna vecka passade jag och Ida på att flytta den till idag, så efter en promenad genom Gamla stan fläkte vi upp oss i vår älskade Starre-soffa!
Kan ju vara så att det blir lite ont om tid och så vidare när vi är ute på hotellet den mesta av tiden när det börjar dra ihop sig till avresa, och en fredagsfika får man ju inte missa!?







Undrar just hur många timmar man tillbringat i dom där sofforna det här halvåret?!
Lite tomt kommer det nog kännas faktiskt, men det är väl inte så konstigt kan jag tänka.

Väl hemma fortsatte operation: Städning med bland annat avfrostning av frysen och garderobstömmning.
Himla fördelaktigt!

På jobbet ikväll hade Bum-Bum dessutom sitt sista Minidisco för säsongen, innan vi bockade av sista Superstars.
Nu är det bara ABBA och 90´s kvar.
Hej vad det går mellan skinkor och lår, nu ska jag krypa ned med täcket över mina tår!?
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0