Nu har vi det trevligt!

Ja ni anar inte vilken bra dag det här har varit!

Efter ett apskönt pass borta på gymmet i morse så kändes det liksom i kroppen att det här skulle bli en bra dag!
Nu var ju vädret visserligen inte så trevligt inledningsvis, men vad gör det?!

Tog bussen ner till Starren där jag mötte upp Lindewalds för morgonkaffe.
Himla mysigt hade vi det, och pendlade mellan solen och taket gjorde vi också på grund av diverse regnskurar.....
Mitt rosa paraply är nu invigt så att säga och det känns ju festligt!
Gulletussans favorit.....Gissa gåtor under rosa paraply!


Givetvis blev vi sittandes alldeles för länge, men till slut lyfte vi på våra arslen och tog varvet förbi H&M, Hilfiger och Zara.
Nu känns det faktiskt som att det rycker lite i shoppingnerverna men jag lyckades hålla fingrarna i styr, även om det var lite småsvårt!?
Vi bestämde oss för att käka lunch nere vid gamla saluhallarna istället och helt plötsligt kände även jag mig som en riktig turist.....
Det är faktiskt en av de sakerna som är roligast med att ha besök, man upptäcker helt plötsligt nya platser och ställen som man själv inte varit på trots att man varit här i snart ett halvår!
Rhodos är fullt av hemligheter skulle man nästan kunna säga.



Vädret klarnade faktiskt upp så efter lunch intog vi en klippa nere vid hamnen och hade en skitsnacks-session i stekande eftermiddagssol, innan vi hällde i oss lite mer kaffe.
Mysfaktorn var så att säga på topp och några timmar senare hade vi bokat en weekend till Paris i november tillsammans med Anna!




Se upp Paris för snart kommer vi!!!!!

Det är över 10 år sedan jag var i Paris så det här kommer bli så poppigt så att!
Oj vad trevligt vi ska ha det och oj vad jag längtar känner jag.....
Sa jag att det här har varit en helt fantastisk dag, det gjorde jag va?!
Nu skall jag sova, och drömma om fransk finkultur.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0