MUMS!

Lite så skulle man kunna uttrycka sig ja.

Motivationen var långt ifrån toppen när klockan ringde i morse men det var minsann bara att ta tag i livet och ge sig iväg mot gymmet där Bodypump stod på agendan.
Av någon anledning vart man plötlist väldigt vaken, märkligt det där hur kroppen fungerar?!

Nu sitter jag här hemma på min kammare och har precis mumsat i mig min 500-kalorifrukost!
Det är nästan att jag skulle kunna äta några portioner till bara för att det är så gott men det finns det ju inte plats till på kalorikontot tyvärr!?



Nu blir det en dusch och sen vankas det minsann fredagsfika!
Undrar just om det blir med eller utan sötebröd idag.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0