Min nya favorit!

Oh yes, jag har en ny frukostfavorit.....men den kommer vi till alldeles strax!

Vaknade av att mamma ringde hemifrån vid halv elva-tiden någon gång och undrade om jag levde, vilket jag naturligtvis gjorde.
Hade dock sovit lite längre än planerat men vad tusan gör det när jag ändå hade gott om tid att fixa dagens agenda!
Passade på att snooza lite extra innan jag snörade på mig löparskorna och stack ut på en runda.
Väl hemma skickade jag lite mail och tog en dusch innan jag åkte till grek-ICA för att fylla på kylskåpet som ekade lite väl tomt i morse av någon konstig anledning?!
Nu har jag i alla fall fyllt på med min nya favoritfrukost, 500-kalorifrukosten kan vi kalla den!
Naturell yoghurt, kiwi, persika och Special K.....MUMS!

Det bästa av allt är att man verkligen blir ordentligt mätt och står sig hur länge som helst, mycket trevligt!
När kylskåpet vart fyllt med massa yoghurt och frukt passade jag på att inta takterassen för att sola ryggen och därmed jämna ut min lilla somna-på-rygg-bränna.

Nu sitter jag här, lite smått rastlös och klickar mig runt mellan Aftonbladet, DI, Youtube, Facebook och SkiStar.....

Varför SkiStar kanske ni undrar? Minns ni Linnea och Lindis som jag jobbade med nere i Side 2009?
Det är nämligen så att dom skall jobba på Wärdshuset uppe i Lindvallen även denna vinter så jag och Brinkan tänkte sno en bil från mamma och pappa och åka upp på besök.....
Låter fantastiskt trevligt om du frågar mig!
Jag känner verkligen att jag måste verkligen åka skidor i vinter, så det här ska vi bannemig lyckas pussla ihop!

Snart är det dock dags att åka ut till jobbet!
After Beach, björnarnas Cirkus och Superstars.
Torsdagar brukar vara himla bra dagar faktiskt, det är nice!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0