Merci pour la musique.

Thank you for the music.

Lite så skulle man kunna säga ikväll faktiskt, för nu har nämligen sista tonen klingat ut på Sunwing Resort & Spa Kallithea för den här säsongen!
Tänk vad tiden går!?

I morse passade jag på att göra ett sista gymbesök grekiskt vis innan det blev falukorvsmackor Idas balkong!
Kan man sitta ute på balkongen och äta frukost även hemma i Sverige på måndag?!


Säsongslivslyx, MUMS!



Proppmätt och belåten gick jag sedan bananas i lägenheten och nu är det ta mig tusan så städat och fint här att jag knappt vågar vistas här hemma innan avresan på söndag.....
Känns ju onödigt att skita ner och behöva städa en gång till tänker jag, men det löser sig säkert!?

På jobbet fortsatte vi i samma anda.....
Packa, städa, rensa, ja vi var ganska effektiva om jag får säga det själv och det får jag ju!
Nu är det mest lite småsaker kvar att fixa under morgondagen så det känns himla fördelaktigt måste jag säga.
Jag menar, då måste det ju bli tid över så man hinner med ett Starbucks-besök!?

Som grande finale för den här säsongen rent sceniskt så brände vi av 90´s - Everybody Dance Now!
Och man skulle väl kunna säga att jag fick lite feeling med tanke på valet av frisyr kvällen till ära.....




Hallå, Backstreet Boys ringde och ville ha en ny medlem med tuff frisyr, eller?!

Stämbanden kändes lite rostiga ikväll dock, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det var femte kvällen i rad vi körde show!?
En saftig final blev det i alla fall, och jag tror fortfarande att jag inte riktigt fattat att det verkligen var sista showen nu ikväll.....

Ännu mindre har jag nog insett det faktum att jag faktiskt kommer sova i sängen hemma hos mamma och pappa på söndag?!
Nu skall jag sluta babbla här innan jag blir för djup.
Jag tar och njuter av ett sista nutella-hjärta från vår kära bagare istället!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Cissi

Självklart kan du sitta på balkongen på måndag! På med vantar mössa och overall:) såg på Aftonbladet att det ska bli varmare nästa vecka;) önskar dig och Ida en bra resa hem imorgon:)

2011-10-22 @ 08:07:08
Postat av: Alfred

Haha fy Cissi, det låter som att det är riktigt kallt där hemma... Men skönt om det kommer lite värme nästa vecka då ju!!!

Tusen tack, vi hoppas på att strejken inte sätter alltför många käppar i våra hjul ;)

2011-10-22 @ 08:21:46
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0