La chasse pour le pilote.

Jakten på piloten!

Där tror jag bestämt att vi har temat för vår Paris-resa.
Jag och Fillan har nämligen fallit pladaskt för Pan Am!
Himla bra är det så se det du också, om du inte redan gjort det vill säga?!



Det är nästan att jag känner för att söka jobb som kabinpersonal, eller varför inte rent utav utbilda sig till pilot?!
Det hade varit något det.

Har precis varit ute och sprungit uppe i elljusspåret och nu sitter jag här med köldskadade lungor tror jag bestämt.
Satan vad tung omställning det var att andas så här kall luft när man sprang?!
Nu skall jag hoppa in i duschen, sätta på mig något anständigt och bege mig in till stan för att käka lunch med mamma, pappa och Matilda!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0