Kvalitetsonsdag.

Det är precis vad det har varit idag!

Lyckades med klassikern nere på stranden idag dessutom.....
Somnade på rygg och har därmed en betydligt mer färgad framsida än baksida efter dagens BBQ-session!
Blir spännande att se hur det ser ut imorgon, men det är sånt som händer och det är väl inte hela världen kan jag känna också rent spontant sådär, eller?!


Vi provar en gång till.....


Eller?!


1, 2, 3, HOPP!

Bestämde mig ganska tidigt att ha en träningsfri dag idag och samla energi till torsdag, fredag och lördag istället!
Så istället för att gå ut och springa har Brinkan och jag frossat Souvlaki och Cola Zero (allt inom kaloriramarna givetvis) samtidigt som vi kollade på Bernard och Bianca!
Himla mysig film, och nu till helgen kommer dessutom Lejonkungen i 3D även till Rhodos, oj vad det går bra nu!
När Fia sedan övergav mig här uppe på 304:an har jag hunnit med att avsluta andra säsongen av Alias och givetvis inlett den tredje.
Det kan helt enkelt vara så att jag sett liiite för många avsnitt idag, men vad tusan det är ju så bra?!
Jag borde nog tränat idag i alla fall för känslan av rastlöshet är faktiskt riktigt jobbig just nu, det kryper liksom i kroppen och jag borde sova...Ingen bra kombo.

Imorgon är det dags att hoppa på tåget igen.
Just det, på söndag kommer Felicia och om 18 dagar kommer jag hem...bara så ni vet!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0