Kiwi calling!

Halli hallå allesammans, Kiwi calling!
Här har vi det fantastiskt trevligt skulle man kunna säga, det enda negativa är att vattnet börjar bli lite kallt.....
Men vad gör det, jag blir fortfarande alldeles fuktig i munnen av att tänka på Ceasarsalladen som jag strax ska sätta tänderna i!
MUMS!

I morse var jag dessutom ute på stan och förberedde firandet av Idas födelsedag på söndag. Oj vilken mysig dag det kommer bli känner jag!!!
Mer kan jag dock inte avslöja för hon är säkert här på bloggen och försöker tjuvkika... Aja baja!

Nämnde jag förresten att vi skall till Paris... Fillan, Anna och jag.
Säger det en gång till bara för att det känns så himla trevligt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alfred, du gör mig nervös!!!

2011-10-14 @ 12:18:08
Postat av: Ida

Och japp! Klart att jag tjuvkikar!! Hur kan man låta bli???

2011-10-14 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0