Je suis chez moi!

Jag är hemma!

Naturligtvis gick inte resandet problemfritt igår i alla fall.....
Två timmar försenade lyfte i alla fall planet från CPH med destination GOT där mamma väntade!
Det blev en minst sagt lång resdag, men till slut kom vi i alla fall hem!



Med tanke på hur trött jag var när jag kom hem i natt trodde jag att jag skulle sova bort typ hela den här dagen....
Men oj så fel jag hade.
Det där med att jag gått upp tidigt på mornarna de senaste veckorna verkar minsann ha satt sina spår för jag vaknade redan 06.45, näst intill lika pigg som en mört!?
Givetvis vägrade jag att gå upp ur sängen, och lyckades till slut somna om ett par timmar innan jag gick ner och våldgästade kylskåpet i jakt på frukost runt 9-tiden!
Det är himla fördelaktigt med välfyllda kylskåp tycker jag, det finns ju ta mig fan allt.....MUMS!

För att samla in lite nya vuxenpoäng så bokade jag in ett litet möte med banken om ett par timmar!
Känner att jag skall skaffa mig lite djupare insikt i min ekonomi, och så borde man kanske börja pensionsspara dessutom...herre gud jag börjar verkligen bli gammal?!

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0