Je m'excuse, il ne doit jamais se reproduire!

Jag ber om ursäkt, det skall aldrig hända igen!

Att jag smiter undan från bloggandet alltså.....
Igår var jag uppe på salongen hos kusin Katrin och fixade i ordning håret.
Nu är det minsann kort-kort på sidorna, men jag behöll längderna på huvudet så det känns topp-topp skulle man kunna säga!
Fortsatte med att våldgästa tvättstugan här hemma innan mamma kom hem och det var dags för lunch!
Sen gjorde jag något som jag aldrig gjort förut förstår ni.....
Jag började nämligen redigera showfilmer från säsongen nere på Rhodos och tro det eller ej men jag fick faktiskt ihop en liten kompott som ni skall få se lite senare!
Slutproduktion MoP 2008.

Igår började jag dessutom rensa i ordning bland mina kläder som barrikaderar mitt gamla rum!
Jag fick en smärre chock när det visade sig att jag helt plötsligt kunde ha på mig skjortor som jag inte kunnat ha sen typ studenten 2008.....
Tror bestämt att det där med Shape up givit lite resultat, himla fördelaktigt bortsett från att jag typ drunknar i min fina kavaj jag köpte till nyår i vintras!?
Nästa vecka är det dags att återgå till gymmet och bygga upp lite nya muskler så jag kan fylla ut kavajen igen tror jag bestämt!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0