Håll i hatten!

Igår kväll förstår ni fick jag en sån riktig brutal huvudvärk, inte helt nödvändigt kände jag!
Ni vet sån där huvudvärk där huvudet känns som det ska sprängas så fort jag anstränger sig eller tar i?!
Det var mindre skönt på showen igår kan jag tala om, men en väldigt bra övning till att slappna av när man sjunger vilket inte alltid är det lättaste!
Väl hemma tog jag minsann ett snabbt ryck med disken innan jag slocknade i sängen.
När jag vaknade i morse och kände jag av samma huvudvärk, och dessutom insåg att det blåste halv storm utanför fönstret så var beslutet inte så svårt att fatta - Alfred, du går inte ut och springer, sov istället!
Givetvis lyckades jag inte somna om ordentligt, men det var nog rätt beslut ändå kan jag känna!
Tanken var att vi skulle åkt ut till flygplatsen för att hämta Martin nu vid 11.30, men givetvis har vi fått tänka om.
Det där med maskningarna vid bagagehanteringen och flygledarnas strejkplaner hit och dit orsakar givetvis förseningar.....drygt två och en halv timme för Martins plan.....
Hejja Grekland, eller?!
I brist på fantasi ska vi nu istället åka till Starbucks och mysa med en liten höstkaffe!
Hoppas dom har filtar för det vill jag ha!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger dom ju, och det kanske är sant.....
För på Arlandamaskinen sitter just nu Fillan och hennes pappa som är på väg ner hit!!!!!
Lägg till att även Fias mamma är på samma plan så kan ni ju tänka er vilken VIP-last vi har på planen idag!
Arlanda är si sådär tre timmar försenat tror jag men som sagt, bara dom kommer fram så är jag nöjd!
Hurra!!!!!

Visst ja, kaffe var det ja!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0