Dom kör dansen!!!!!

Idag har jag haft det trevligt minsann!

I morse kände jag mig faktiskt hyfsat pigg ändå måste jag säga så det var en härlig överraskning!
Passade på att pallra mig iväg till gymmet för att leka starke Adolf innan jag drog till starre-soffan där Fillan väntade!
Eftersom vi är väldigt duktiga på att både prata och dricka kaffe hann det gå både en och tre timmar i soffan innan jag drog mig ut mot jobbet och dagens MiniStars!
Att vi hade Anna med oss på länk under större delen av soff-tiden gjorde ju inte saken sämre precis...det var nästan som att vara hemma, fast borta?!

På jobbet var det sedan full fart hela dagen lång och nu ikväll var det dags för en liten premiär med Martin på scenen i Eurovision Non-Stop!
Himla trevligt var det, och bra gick det. Fräsigt skulle man kunna säga!
Imorgon hoppas vi på solsken för nu börjar jag tröttna lite på regnet faktiskt, även om det är ganska skönt i och för sig.....dubbelmoral, vad är det?
//Alfred

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken dans?????????????????

2011-10-12 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0