Det finns bara ett botemedel.

Efter gårdagens fredagsfika bar det av ut till jobbet för att ha Teen Idol-rep!
Det var längesen sist, så det var himla trevligt.
Luckan som uppstod på eftermiddagen fyllde jag, precis som förra fredagen, med intervallträning!
Himla jobbigt kan jag meddela, men gud så skönt det är när den sista sträckan är avklarad.



Veckans träningspass satte dock sina spår i form av en brutal träningsvärk i rumpan!
Vissa delar av koreografin i gårdagens show kändes minst sagt stela, tur att jag är så charmig ändå...eller?!
Det bästa botemedlet mot träningsvärk är ju som ni kanske vet, ännu mer träning.
Jag fick helt enkelt lyfta på arslet och cykla iväg till gymmet efter tvätten rullat klart i maskinen i förmiddags, och nu sitter jag här med regnet smattrande mot rutan!
Jajamensan, ni läste rätt, regnet har nått Rhodos och jag kan inte låta bli att tycka det är lite mysigt.

Borde egentligen diska upp det där berget som står i diskhon men upptäckte just att mina diskhanddukar som disken brukar torka på ännu inte är torra sen tvätten, SCORE?!
Kanske skulle festa till det med en dusch istället, disken får vänligen vänta till ikväll tänker jag!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0