Dernier jour à Rhodes.

Sista dagen på Rhodos.

Det har varit minst sagt full fart idag.
- En springtur runt vallgraven
- Frukost ute på jobbet
- Tennismatch mot Ida (resultatet behöver vi inte prata om den här gången, jävla skitsport)
- Fix, trix, packning av kostymer och städning på jobbet
- Kaffe på Starbucks (nu har jag lite ont i hjärtat, hur ska jag klara mig?)
- Avslutningsmiddag med Fitness/Spa & Miniland

Lägg då även till att jag packat klart min väska inför morgondagens avresa så förstår ni kanske att jag haft en lång och effektiv dag?!
Ohh, si bénéfique!

Nu sitter jag dock här och känner mig lite smått obekväm, det här med att jag har förberett allting med packning och så vidare redan dagen innan.....det har aldrig hänt förut?!
Alfred verkar minsann ha lärt sig att man inte måste springa runt och leta, skrikandes i panik, efter dem där skorna, eller den där tröjan som ligger gömd någonstans.....
För att sedan slänga ner allting i väskan och bli alldeles genomsvettig innan man kastar sig in i bilen och skriker:
- JA MEN SKYNDA DÅ!?
Är det något som förändras när man fyllt 22 kanske?
Nästan att mamma borde bli lite stolt över mig känner jag lite allmänt spontant.


En fräsig treklöver - Sofia, Martin och Ida på kvällens middag.


Andra sidan är ni klara?! Johanna, Linnéa och jag.


Mangez-moi!

Vad skall jag göra nu då?!
Sova?
Nej det kan man väl göra i graven?
Desperate Housewives brukar vara mycket mer fördelaktigt.
Det får bli lite vanligt allmänt lördagsmys då tänker jag!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0