Ces´t la vie!

Idag har humor-nivån nått helt nya dimensioner skall jag be att få tala om!

När fyra lika sega och trötta showartister slår sina kloka huvuden ihop ligger skratt väldigt nära till hands!
Ta bara en titt på pantertanterna säger jag.....
Efter att vi i backstage skrattat till oss magrutor äntrade vi klockan 22 scenen och brände av 2011 års sista Greatest Hits Edition!
Det sista show-varvet igång.
Tror inte riktigt att jag förstått det där med att vi verkligen flyger hem på söndag, det känns lite konstigt?!

Dags att sova nu känner jag, för imorgon känner jag inte för att vara lika övertrött.....
Även om det också är väldigt trevligt emellanåt, ett gott skratt förlänger ju livet som det så fint sägs!?
Stämmer det skulle jag förmodligen leva i flera hundra år till efter de här två senaste dagarna!
Åhh så fördelaktigt!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0