Åhh så fördelaktigt!

Idag blev det minsann en heldag nere på Kiwi som ni kanske redan visste med tanke på föregående inlägg.
Himla trevligt hade vi det måste jag säga!

Att solen dessutom lyst från klar himmel hela dagen lång gjorde ju inte saken direkt mindre fördelaktig!
Där har ni mitt nya favorituttryck, - Åhh så fördelaktigt!
Lyckades dock få en röd nyans i ansiktet idag vilket känns mindre lyckat, men som jag brukar säga.....
Allt som är rött blir brunt!?



Ikväll brände vi dessutom av en mycket fräsig ABBA - Reloaded på scen, så man skulle kunna säga att det här har varit en himla bra fredag!
Sova känns väldigt lägligt just nu av någon konstig anledning?!
Jag tror jag gör det. God natt!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0