Vous voulez qu'un widget? J'ai une centaine!

Vill du ha en manick? Jag har hundra!
Vart skall jag böra någonstans nu då tro?!
Det var ju alldeles för längesen kan jag känna lite spontant.

I fredags blev det en heldag på stan tillsammans med Martin och Samir där jag passade på att förlänga mitt abonnemang och därmed även casha in en vit liten iPhone 4S!
Åhh så fördelaktigt och spontant kände jag!?
På vägen hem drog jag förbi studion för att lyssna igenom slutmixen av jullåten som nu är redo att släppas!
Låten blev sjukt mysig och jag är så nöjd så att!

Fredagskvällen bjöd på en liten favorit i repris skulle man kunna säga!
Jag ställde nämligen till med en liten hej-jag-har-kommit-hem-fest som blev fantastiskt lyckad även om vi inte hade 200 jello-shots på bordet som på avskedsfesten i januari!?
Man kan tydligen ha fest ändå?!
Igår fick vi dessvärre inte mycket vettigt gjort för efter en brakfrukost a´la Fillan däckade vi på soffan och lipade ikapp till Den lilla sjöjungfrun!
Det får man göra ibland.
Kvällen fortsatte med pizzahäng hos en tjejkompis till Fillan och därefter blev det filmmys.
Funderade på att festa till det lite även igår, men så kändes det fel skulle man kunna säga?!
Hur har då söndagen varit kanske ni undrar?
Då kan jag tala om att den minsann har varit fantastisk, och nu tänkte jag dra ut för att äta middag tillsammans med Samir, Micke och Tessan!
Det borde bli himla trevligt känner jag.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0